Kåringen av ÅRETS TALENT i PostNord-ligaen skjer etter nominasjoner fra trenerne i ligaen, og der markerte den meget dyktige angrepsspilleren til Kvik Halden seg umiddelbart som den med flest stemmer.

Årets talent i PostNord-ligaen 2020, Uranik Seferi, Kvik Halden

Etter en strålende sesong for Kvik Halden har en rekke klubber i Eliteserien forsøkt å sikre seg stortalentet Uranik Seferi, men unggutten valgte Lillestrøm. Det er derfor ikke overraskende for noen at Uranik vant prisen for Årets Talent i PostNord-ligaen. Premien innebærer 20.000 kroner til Uranik selv, 20.000 kroner til Kvik Halden og masse heder og ære.

En svært takknemlig og ydmyk ung mann takket så mye for prisen, og uttalte at han var svært takknemlig for denne. Utdelingen skjedde digitalt og kan ses på You-tube hvor PostNord-liga magasinet har lagt ut en utrolig fin video fra utdelingen. Vi i Divisjonsforeningen takker PostNord for et supert samarbeid i sesongen som er gått – en meget krevende sådan. Og samtidig gratulerer vi prisvinner Uranik Seferi hjerteligst og ønsker han lykke til i den nyopprykkede Eliteserieklubben Lillestrøm, hvor 17-åringen har skrevet under på en treårskontrakt fra 1. januar 2021.

Lenke til PostNord-magasinet på Youtube:https://www.youtube.com/watch?v=HCBWaPLx5xQ&feature=youtu.be