Etter jevnspilte kamper og noen overraskende resultater i 1. sluttspillrunde sist helg, hvor blant annet Fredrikstad gikk på et 1-3 tap på hjemmebane mot Hødd, Egersund vant 1-0 over Vard Haugesund og Asker holdt Bryne til 3-3 på hjemmebane, er lagene klare for 2. runde i helga. Avdeling 2 spiller sine 3 kamper på lørdag, mens avdeling 1 spiller søndag.

Det blir garantert mye dramatikk, godt spill og svært motiverte lag som skal kjempe om viktige sluttspillpoeng. I avdeling 1 har FFK en suveren ledelse på 10 poeng til Hødd på kvalikplass, mens det i avdeling 2 er jevnere med Bryne 3 poeng foran Vard og 5 poeng ned til Egersund.

Kampene i avdeling 2 spilles slik:

Lørdag klokka 1400 spilles Bryne – Fløy. Klokken 1500 samme dag tar Vard Haugesund imot Asker, mens Arendal møter Egersund hjemme i Arendal.

Og i avdeling 1 slik:

Søndag kl. 1300 leder Bjørn «Bummen» Johansen sine FFK-gutter i kamp mot Tromsdalen på bortebane i Tromsø, Alta møter Kvik Halden kl. 1400 i Finnmarkshallen og samtidig spiller Hødd mot Skeid i Ulsteinvik.

Vi ønsker alle lagene lykke til, håper på godt med publikum på tribunene (det er lov med inntil 600 fra og med denne serierunden) og god stemning.