En ny sesong nærmer seg og onsdag 20. januar blir det klart hvem som møter hvem når Spilleplanen for Eliteserien, OBOS-ligaen, Toppserien, 1. divisjon kvinner og vår egen PostNord-liga presenteres. Tradisjonen tro vil Eurosport dedikere en egen livesending til terminlisten med sendestart klokka 1200. Og i år har de fått med seg i studio vår nye landslagssjef for herrelandslaget, Ståle Solbakken. Sendingen kan ses både på eurosport.no, Discovery+ og Direktesport.

I tillegg til Ståle Solbakken, vil trenere og ledere for alle Eliteserieklubbene være med i sendingen som ledes av Anne Sturød. Med seg har hun fotballekspert i Eurosport Tor Ole Skullerud og fotballekspert i NRK Carl Erik Torp.

«Vi er veldig fornøyde med at landslagssjef Ståle Solbakken har takket ja til å bli med på sendingen. Det blir interessant å høre hans tanker rundt vår øverste liga, og hvor mange spillere som er aktuelle for A-landslaget i tiden fremover», sier programleder Anne Sturød.