I år skjer det mye rundt Norsk Tipping-ligaen. Og den som vil på innsiden av liganivået der hele Norge er med, får en perfekt mulighet nå. Første episode av podkasten om Norsk TIpping-ligaen er allerede ute.

Det er ligapartner Norsk Tipping som går nye veier og i disse dager lansere en egen podkast – kun for Norsk Tipping-ligaen.

Programleder er Lars Hulleberg (til høyre på bildet) og med seg har han oddssetter og breddefotball-ekspert Anders Rossvoll – eller «Anders Breddeball» blant fotballvenner.

.

Inside fra fotballen – der du bor

Det selv om Norsk Tipping-ligaens seks avdelinger og 84 lag inneholder så mye kvalitet og har løftet seg så mange hakk etter serieomleggingen at «breddefotball» blir et feil begrep, noe Anders Rossvoll i Norsk Tipping selv er helt enig i. Men at det er en liga som dekker hele Norge, fra Vardø i nord til Mandal i sør er det ingen tvil om. Det betyr mange og gode historier fra hele Fotball-Norge. Eller fotballen der du bor…

Det åpner for et nytt medium.

– Vi lagde et par direktesendinger på Facebook forrige sesong hvor alt fokus var på Norsk Tipping-ligaen. Tilbakemeldingene vi fikk var gode og folk ville gjerne ha mer, sier Hulleberg, om hvorfor Norsk Tipping nå går nye veier.

Derfor har nivå fire i Norge nå fått en helt egen podkast.

– Jeg er kanskje programleder. Men her er det Anders (Rossvoll) som drar lasset. Han besitter en helt fantastisk kunnskap. Jeg tror ingen i Norge matcher han på «breddefotball» hvis vi kan kalle Norsk Tipping-ligaen det, understreker Hulleberg.

Les mer og hør episode 1 av podkasten her

Episode 1 tar for seg alle avdelingene i korte trekk. Videre skal fokus dreie seg mot en og en avdeling. Så her er det bare å lenke opp til din nye favoritt i Podkast-verden.

Du finner den både på Soundcloud

Og du finner den på acast

Podcasten blir også tilgjengelig på flere plattformer om kort tid.

.

Lanserer flere liganyheter

Dette er for øvrig ikke den eneste nyheten om Norsk Tipping-ligaen i år. Her blir det mye spennende!

Synlighetselementer på arenaene og streaming av stadig flere kamper står selvfølgelig på menyen. Men det blir mer.

I tillegg vil Norsk Tippings faste program på torsdager, «Tippelunsj», inneholde stoff om Norsk Tipping-ligaen.

Det lanseres straks også en ny side under Norsk Tippings faner som skal inneholde reportasjer, målshow og konkurranser. Lanseringsdato er satt til 10.april. Mer info kommer, så følg med på våre sider!

Og ute på arenaen og blant publikum blir det også nyheter. TRIBUNEKAMPEN lanseres snart. Der du kan vinne penger både til deg selv og din favorittklubb. Følg med rundt ligaen der det skjer i 2019.

Les mer her

Klikk her for Podkasten i Soundcloud