Denne helga er det endelig klart for oppstart av årets seriespill i Norsk Tipping-ligaens 6 avdelinger og kampaktiviteten kan komme i gang igjen etter nesten 2 års pause på grunn av Covid-19. Og etter at de siste ukene har gitt økende smitte flere steder i landet, må vi også i forbindelse med helgas kamper være ekstra påpasselige med smittevernrutinene på alle arenaer.

I tillegg til at publikum får muligheten til å se kamper live på banene i hele landet, sørger vår gode samarbeidspartner Amedia for at ALLE KAMPENE fra Norsk Tipping-ligaen streames direkte – med noen få unntak. Det betyr at alle lagenes supportere får muligheten til å følge sitt favorittlag – enten live på stadion eller gjennom Amedias direktesendinger i lokalavisene landet rundt / via Direktesport.

Vi ønsker alle lagene lykke til i serieåpningen i helga og håper på fair play og knallhard fight om hver ball, scoring og poeng. Foreløpig er ingen poeng delt ut og alle har like store muligheter til å gjøre tidenes sesong. Og med enkel serie i årets Norsk Tipping-liga vil hvert poeng og hver seier være ekstra mye verdt.

Lykke til alle fra sør til nord, øst og vest!