Divisjonsforeningen ønsker alle sine medlemmer, samarbeidspartnere og fotballvenner et riktig godt nytt år i 2021! Vi håper og tror på at pandemien gradvis slipper taket slik at all fotballaktivitet kan komme i gang på vanlig måte, så raskt som mulig i det nye året.

Vi ønsker også å takke alle for godt og konstruktivt samarbeid i det krevende året vi har vært gjennom. Vårt håp er at vi sammen kommer styrket ut av det, og kan gjøre 2021 til et godt nytt fotballår, hvor alle får leve ut sine fotballdrømmer fullt ut. For Divisjonsforeningen blir det viktig å kunne samle våre medlemsklubber til et fysisk møte i det nye året. Dette hensyntatt forsvarlig smittevern og så snart våre myndigheter gir oss alle klarsignal til det. Det å møtes til gode faglige og sosiale diskusjoner og samvær, er noe vi alle har kjent savnet av i året vi nå legger bak oss.

Med denne nyttårshilsen ønsker vi hver og en av dere tilknyttet våre medlemsklubber, samarbeidspartnere og forbindelser et RIKTIG GODT NYTT ÅR!

Beste hilsen fra oss i Styret

Kari, Asle, Helle, Thor-Erik, Kristian og Hugo