Divisjonsforeningen og Thon Hotels har hatt et samarbeid i mange år. Nå er ny avtale signert – som blant annet betyr gode rabattmuligheter for alle klubbene.

Stian Bergerud i Thon Sports og Arne Knoph i Divisjonsforeningen (bildet) signerte den nye avtalen – som bygger på mange av elementene i et samarbeid som har vart i flere år. Og de elementene retter seg mot Divisjonsforeningens egne arrangement og behov for overnattinger, men utvilsomt også mot klubbenes behov for en god partner både til bortekamper og andre reiser.

Gjennom avtalen sikres nemlig klubbene god prioritet og gode rabatter på både overnatting, behov for møterom og eksempelvis kampmat. Det hvis man henviser til Divisjonsforeningens firmaavtale:

Firmakode: TH32497619 med firmanavn «Divi».

Det kan man gjøre direkte på nett, der man da automatisk får opp priser med de rabatter som de fleste steder er på 20 %.

Bestiller man for grupper på 10 personer og oppover, har DF en egen kontaktperson som vil sikre både leveransen og prisen. Fra 2019 vil dette være Ole Nordby – tlf. 991 00 187 / ole.nordby@olavthon.no

Både Nordby og Stian Bergerud vil være til stede på den store klubbsamlingen denne uken – der samtlige klubber møtes torsdag og fredag – for å få siste oppdateringer, nyheter og ikke minst skal ha terminlistemøter der kamptidspunkter skal diskuteres.

Høyst relevant informasjon i den reisekabalen til bortekampene kommer altså Thon Hotels innlegg. De – sammen med TravelNet Reisevarehuset, vil gi klubbene muligheter til å spare både tid og penger på bortekampene. Og forklarer begge mer om hvordan på samlingen denne uken.