Norsk Tippings Thomas Johansen pratet først om spennende planer for 2019. Så dro han frem sjekker på til sammen 220.000 kroner – i premie for fair play i 2018.

Det har blitt en meget god tradisjon for klubbene med Norsk Tippings besøk på medlemsmøtet cupfinalehelgen. Sponsorradgiver Thomas Johansen skuffet heller ikke i år.

Thomas Johansen, Norsk Tipping

Norsk Tipping-ligaen har etter hvert festet seg som et meget godt begrep. Men ligaen har manglet en egen logo og identitet. Det kommer i 2019.

De første smakebitene på den ble presentert for klubbene lørdag – fra en partner som har lyst til å få til mye positivt det kommende året.

Signalene ble da også godt mottatt. Så vil neste medlemsmøte, allerede 10. januar, fortelle mer om hvordan en felles merkevare, positive ideer og enhetlig profil skal løfte kamparrangementer og arenaer videre neste år.

Men en ting som har vært innarbeidet og ble igjen møtt med ekstra applaus også denne gang – Norsk Tippings utdeling av Fair Play-priser.

Det til klubbene som rett og slett har fått færrest kort i sesongen. Det ga 50.000 kroner til en klubb i hver av de to avdelingene i PostNord-ligaen og 20.000 kroner til en klubb i hver av de seks avdelingene i Norsk Tipping-ligaen.

Vinnere i PostNord-ligaen: Fredrikstad og KFUM.

Vinnere i Norsk Tipping-ligaen: Lokomotiv Oslo, Lyn, Vindbjart, Strømsgodset 2, Rosenborg 2 og Viking 2.

Lyn, Lokomotiv Oslo og Vindbjart mottok fair play-priser for Norsk Tipping-ligaen.

Vi gratulerer klubbene – og gleder oss til et fortsatt godt samarbeid med Norsk Tipping i 2019.