I helga er det endelig seriestart for PostNord-ligaens to avdelinger og vi gleder oss til en spennende og begivenhetsrik sesong. Enkel serie med 13 kamper og deretter 6 sluttspillkamper både om opp- og nedrykk, er det som venter spillere og trenere i PostNord-ligaens 28 klubber fra nå og langt utover høsten.

Amedia vil være på plass for å streame alle kampene i årets PostNord-liga og vi vet at klubbene har gjort alle sine forberedelser svært grundig for å sikre gode sendinger. Og Amedia jobber med å få til å kjøre samme kampanje som gjøres i Eliteserien og OBOS-ligaen, hvor publikum hjemme i sofakroken kan støtte lagene med et bidrag via Vipps..

«Støtt laget ditt ved en Vipps»

Vi ber derfor seerne følge nøye med på sendingene for å få notert Vippsnummeret til sin favorittklubb og benytte anledningen til å støtte med noen kroner pr Vipps.

Divisjonsforeningen ønsker alle lagene i PostNord-ligaen lykke til med årets sesong – og vi håper på Fair Play på alle arenaer både på og utenfor banen. Så jobber vi alle sammen for snart å få åpnet for trening og kamper også i Norsk Tipping-ligaen og resten av norsk breddefotball. Dette blir garantert markert av lagene både i PostNord-ligaen og resten av norsk Toppfotball på alle arenaer, helt til vi har fått hele bredden i gang.

PostNord-ligaen i mange kanaler

Det blir også i årets sesong målshow etter hver serierunde slik vi kjenner det fra fjoråret. Det jobbes med å få dette lagt målshowene inn på Amedias Direktesport-portal. Vi vil komme tilbake med mer informasjon så snart dette er endelig avklart. Nytt av året er at PostNord-ligaen har fått sin egen Instagram-profil (post_nord_ligaen). Der legges det ut små klipp fra kampene, mål og andre ting som passer i bilde og videoformat. Vi håper og tror at det vil gjøre ligaen enda mer tilgjengelig og gjøre det lettere å skape interaksjon med supportere og folk som følger med. Det blir uansett en valgmulighet i tillegg til å følge PostNord-ligaen på twitter og Facebook.

PostNord-Ligaens egen Youtube kanal med opptak av PostNord-liga magasinet og de kommende målshowene finner du her: https://www.youtube.com/channel/UCHokVXUwDjEc8HoMRUBJF4w