I helga gikk fløytesignalet for 1. serierunde i postnord-ligaen 2016, og kampen om poengene, opprykk, nedrykk, heder og ære er igang. Alle 4 avdelingene startet opp i helga, og på våre hjemmesider vil det alltid være oppdaterte tabeller for hele postnord-ligaen å finne.

I avdeling 1 tok to av avdelingsfavorittene, Follo og Alta oppskriftsmessige sine første 3-poengere mot henholdsvis Ullern og Tromsø 2. I avdeling 2 var det Brattvåg og Elverum som imponerte mest, med seier 5-0 mot henholdsvis Byåsen og Brumundal.

I avdeling 3 står 4 lag med 3 poeng etter første serierunde. Både Vålerenga 2, Nest Sotra, Vidar og Lørenskog fikk seier i første forsøk. Og til slutt i avdeling 4 hvor det var litt spesielt at ingen kamper endte med poengdeling. Det gjør at hele 7 lag står med full pott etter åpningsrunden, med Odd 2 og Asker aller øverst etter 4-2 og 3-1 seire mot henholdsvis Pors og Ørn-Horten.

Vi gleder oss til fortsettelsen, og ser frem til at stadig flere får anledning til å følge postnord-ligaens kamper live streamet på nett, hos en av våre mange samarbeidsaviser tilhørende Amedia. Vi kommer tilbake med mer informasjon om hvilke kamper som streames i hver serierunde, og ønsker alle lagene i postnord-ligaen lykke til – både på banen, tribunen og på nett!

postnordligaenlogo