På årsmøtet i Divisjonsforeningen fredag 12. mars, takket vi av to av våre styremedlemmer etter meget god innsats i flere år, Helle Visjø fra Follo FK og Thor-Erik Stenberg fra KFUM. Samtidig kunne vi ønske velkommen to nye i styret, nemlig Bjørg Schei fra Orkla FK og Jo Bergsvand fra Kjelsås IL. Begge ble valgt inn for 2 år.

Bjørg Schei er 57 år, født og oppvokst på Kyrksæterøra og bor på Orkanger. Hun er mamma til 2 voksne sønner og har jobbet som finansiell rådgiver i Storebrand og Investeringsrådgivning AS. Hun har akkurat avsluttet sitt engasjement som styremedlem i NFF Trøndelag og er på sitt 15. år som lagleder i Orkla FK menn senior i Norsk Tipping-ligaen. Fantastisk! Bjørg har tidligere hatt forskjellige styreverv både i Kyrksæterøra IL, Orkdal IL, Orkanger IF og Orkla FK før hun tok jobben som lagleder i Orkla FK. Hun gleder seg veldig til oppgavene som venter henne som styremedlem i Divisjonsforeningen, og vi gleder oss masse til å bli bedre kjent med Bjørg. Og ikke minst få nytte og glede av hennes lange erfaring og kunnskap fra fotballen.

Vårt andre nye styremedlem er Jo Bergsvand, som er styreleder i Kjelsås IL. Han fylte 60 år i oktober og har en lang karriere innen fotballen, både som aktiv spiller, trener og leder. Jo er utdannet siviløkonom med spesialisering innen IKT og spilte i sin aktive karriere både på «Løkka», Kjelsås IL, USF, Vålerenga, Lyn og Frigg. Jo har også vært trener for Heming jenter, vært med i styret i Norsk Toppfotball og har jobbet 10 år i Norsk Toppfotball, blant annet som Sportsdirektør. Siden 2016 har Jo vært styreleder i Kjelsås IL og er særlig opptatt av å utvikle og ta i bruk gode teknologiske løsninger innen fotballen. Dette slik at mest mulig tid kan brukes på aktivitet og minst mulig tid på administrasjon. Sammen med Bjørg vil Jo Bergsvand bidra med masse erfaring fra fotballen, kunnskap og livserfaring som vi i styret og hele Divisjonsforeningen vil få glede og nytte av. Hjertelig velkommen begge to!