Medlemsmøte og terminlistemøte i Divisjonsforeningen betyr to dager med tettpakket innhold – og fastsettelse av terminlisten i åtte avdelinger.

Påmeldingene til torsdagens og fredagens storsamling på Ullevaal har strømmet inn. Og nå er samtlige 112 lag påmeldt med representanter som skal diskutere alt fra klubblisens i PostNord-ligaen, reisekostnader, kostoptimalisering i fotball, profilbygging rundt Norsk Tipping-ligaen, regler, retningslinjer og – ikke minst – kampoppsett.

Fredagens hovedpunkt er nemlig terminlisten og avdelingsvise møter der klubbene diskuterer seg gjennom optimale kamptidspunkter i forhold til både publikum, reiser og sportslige forhold.

Forsamling for nyopprykkede

I tillegg blir det egne møter for de nyopprykkede. Torsdag åpner nemlig kl 10.00 med to egne timer for de nye klubbene i Norsk Tipping-ligaen parallelt med to timer for de nyopprykkede i PostNord-ligaen.

Så, fra torsdag kl 11.30 blir det storsamling med lunsj på Meet og fag i Ullevaal Panorama – med fag, foredrag fra partnere og eksterne og gode klubbdiskusjoner.

175 påmeldte

Det hele avsluttes fredag kl. 15.45. Da har 175 påmeldte klubbledere forhåpentligvis funnet løsning på terminliste og gode råd inn mot sesongen.

Se mer om samlingen her