Nå er det er lett å finne igjen godbitene fra sesongen. Men Målshowene er ikke den eneste nyhetene denne sesongen.

Egen twitter-konto og egen facebook-side er på plass og godt besøkt begge deler. Magasinsending og fast målshow etter hver runde. Nyhetsside og en bedre live-tjeneste.

I denne saken forteller vi deg hvor og hvordan du finner det alt sammen.

Det har skjedd mye rundt PostNord-ligaen i år. Og det blir lagt merke til. PostNord forteller selv om rundt 1 million google-treff – selv om sesongen er under en måned gammel.

Og det er altså ikke tilfeldig. Det jobbes godt i klubbene. Det leveres både på sport, tilskuertall , i sosiale medier og på nettsider. Og det siste, klubbenes kommunikasjonskanaler, har altså fått god hjelp i år.

DIREKTESPORT.NO

Amedias streaming av alle kampene i divisjonen har pågått noen sesonger. I år har brukervennlighet og design fått seg et nytt løft på siden direktesport.no (som før gir abonnement på en Amedia-avis / Nettavisen full tilgang)

Klikk deg inn og tilpass mot dine favoritter her

MAGASINER OG MÅLSHOW

Og utviklingen av produktene rundt og mellom kampene er altså flere. Rett før sesongstart kom det første magasinet – av fem planlagte. Du finner det her

Den sendingen er lang. Men godbiter, ikke minst der ekspertene bommer (?), hentes frem. Og flere sendinger kommer.

Og apropos godbiter. Alle scoringene etter hver serierunde settes nå sammen til målshow du alltid har tid til.

Du finner målshowene alltid samlet i denne linken.

…og skulle du glemme den adressen – du finner den alltid igjen på divisjonsforeningen.no (klikk på «målshow-bildet» øverst i venstre stolpe = likt bildet her)

Her er målshowene fra PostNord-ligaens 4. serierunde:

SPRES FLERE STEDER – OG GJENNOM KLUBBENE

Disse målshowene (som magasinene) distribueres hver uke ut til klubbene, og brukes aktivt hos de fleste der, både i nettsaker og ikke minst på klubbenes sosiale medier.

Målet er nemlig å skape engasjement og spre oppmerksomheten til flest mulig. Det håper – og tror – vi du som leser dette vil være med på.

TWITTER OG FACEBOOK

Da ikke minst gjennom å like, dele og invitere nye følgere til de nyetablerte twitter og facebook-siter.

Der har aktiviteten vært stor – både med godbiter fra ligaen og forsterkning av saker fra klubbene.

Har du ikke vært innom ennå, gjør det nå.

PostNord-ligaen på twitter har adressen twitter.com/PostNord_ligaen

Der finner du også alle videoer samlet (selvfølgelig under «videoer»).

PostNord-ligaen på facebook har adressen www.facebook.com/postnordligaen

Lik, følg og ikke minst inviterer alle dine venner til å gjøre det samme. Og skriver du noe om PostNord-ligaen, så tagg det med #postnordligaen – slik at alt fanges opp og dette vokser raskt.

GODE TILSKUERTALL

Oppmerksomheten rundt er nok også en grunn til de gode tilskuertallene på mange PostNord-liga-arenaer nå i åpningen. Spesielt i avdeling 1 – der snittet holder seg rundt 900.

Og det tror vi fortsetter til helgen og ikke minst på en 16. mai som byr på flere publikumsgodbiter:

  • I Fredrikstad er 16.mai-kamp tradisjon. I år kommer serieleder Stjørdals-Blink. Det bør bli folksomt.
  • Noen km lenger nord blir det lokaloppgjør mellom Moss og Kvik-Halden.
  • Og i Ulsteinvik skal Hødd, som runder 100 år i år, møte Brattvåg.
  • I den andre avdelingen møtes to lag som begge har nær historie i OBOS-ligaen, men som nå har fått merke det styrkede nivået i PostNord-ligaen når Florø får besøk av Elverum 16. mai.

Tabellene finner du alltid oppdatert her på divisjonsforeningen.no – mens alle kampene finner du her