Fotballkanalen fortsetter å sette sammen sine målshow – bygget på Amedias sendinger fra PostNord-ligaen. Fra runde 20 var Vålerengas nye stadion kulisse – der det samtidig ble scoret fire mål…

Amedia sender som kjent alle kamper fra PostNord-ligaen. Det er en stor suksess – der Amedias økte abonnements-tall (passerte 500.000 nylig) relateres sterkt til et økende digitalt innhold spesielt og disse fotballsendingene generelt.

Nylig signerte også NFF, FotballMedia og Divisjonsforeningen på en ny avtale med Amedia – som utvider satsingen i fem ny år.

Fotballkanalen – som i disse dager mest av alt er aktive på twitter – har fått tillatelse til å bruke bildene, og Jonas Scheie Hammer og Anders Lübeck (begge mangeårige spillere på Divisjonsforeningsnivå), har de siste rundene satt sammen samtlige scoringer fra begge avdelinger – ispedd sine vurderinger og kommentarer.

Denne gang med studio på fantastiske Vålerenga kultur- og idrettspark – som er navnet på Oslo-klubbens nye stadion. Der var KFUM på besøk mandag kveld, og mens deres kamp mot Vålerenga 2 ble spilt, fikk Jonas og Anders også besøk av KFUMs Christoffer Dahl i studio.

Se sendingen – og ikke minst alle målene, inkludert forsvarsfeil, keepertabber og ikke minst noen perler i krysset – under her.