Fotballkanalen har de siste rundene samlet alle scoringer i PostNord-ligaen. I studiosendingen fra runde 19 ble Divisjonsforeningens daglige leder invitert i studio. For å kommentere målfeiringer, klubbsamlinger og opprykksdiskusjoner.

KLIKK PÅ VIDEOBILDET NEDERST I SAKEN FOR Å SE SENDINGEN

Fotballkanalens målshow er et dugnadsdrevet av gutta bak Fotballkanalen – Jonas Scheie Hammer og Anders Lübeck. Begge spillere med lang fartstid fra Divisjonsforeningsklubber (Follo, KFUM og Lyn). De tar tak i scoringene fra Amedias streamingsendinger og har laget noen enkle studiosendinger med kommentarer og fremheving av enkeltsaker og små og store historier fra runden som har vært.

I denne episoden betyr det både kommentarer både av enkelte scoringer og en spesiell målfeiring. Men også vurderinger av PostNord-ligaens hevede nivå etter serieomleggingen – og litt om hva som er Divisjonsforeningens rolle og muligheter. Det etter at Arne Knoph ble invitert inn i studio.

Se sendingen her.

Se mer om fotballkanalen.com her

Og følg dem på twitter