Profilerings-spesialisten har lang erfaring med å levere til idretten. Gjennom sitt konsept «Klar Stadion» vil de forenkle klubbenes hverdag og bidra til vellykkede arrangement. Gjennom samarbeidet med Divisjonsforeningen sikres de beste betingelser og den gode oppfølgingen.

«Vi gjør deg synlig» reklamerer Profilerings-spesialisten i sitt konsept «Klar Stadion». Og synlighet er nettopp det de bidrar til både for klubbene selv og deres partnere i og rundt arrangement. Det har de lang erfaring fra både med klubber i Eliteserien og OBOS-ligaen og gjennom partnere i satsingen på Fanzone der. Nå har de inngått et strategisk samarbeid med Divisjonsforeningen – som skal sikre klubbene som ønsker det tett og god oppfølging.

– Vi ser todelt på et slikt samarbeid. Kommersielt er det en mulighet til å jobbe med klubber og partnere. Så er det klart det er interessant å være en del av den store idretten man møter gjennom klubbene på dette nivået, sier Tommy William Olsen i Profilerings-spesialiten.

Både i PostNord-ligaen og i Norsk Tipping-ligaen har man opplevd et betydelig sportslig løft de siste årene. I takt med det også i forhold til tilskuere, arrangement og profesjonalitet i klubbene. Men fortsatt er det mye å hente – og her får klubbene en partner som kan dette.

Enkelte klubber har sine lokale partnere i og rundt dette, og det er sånn sett klubbenes eget valg om de vil benytte seg av denne tjenesten. Men gjør de det, skal de vite at det skjer med kvalitet til riktig pris. Så er det også engasjerte idrettsfolk som står bak selskapet.

– Det er en utrolig glede å se hva fotballen kan utrette i fellesskap. Og vi vil gjerne bidra til å gjøre det lettere, fortsetter Olsen.

Klubbene vil få informasjon om avtalen og mulighetene på kommende møter samt i enkelte utsendelser, men de som har behov kan definitivt også ta kontakt med Ramona Rødsten Kohmann på ramona@profilsp.no eller Herman Smith på herman@profilsp.no

Sjekk også ut hjemmesiden profilsp.no