Mens påmeldingene til medlemsmøtet i desember strømmer inn, gikk også invitasjonen til neste store klubbsamling, i januar, ut..

De to store møtene samler klubbene hhv kort før jul og rett etter nyttår. Begge samlingene har tradisjon for å bli svært folksomme – og dette blir intet unntak.

Over 100 klubbledere har allerede meldt seg på medlemsmøtet i desember – der bl.a. avdelingsoppsettet presenteres og Gjert Ingebrigtsen er blant foredragsholderne.

Les mer om det møtet her

Og denne uken gikk invitasjonen til neste klubbmøtet 9. og 10. januar ut til klubbene. Dette er et møte Divisjonsforeningen arrangerer i tett samarbeid med NFF – og der ikke minst avklaring av spilledatoer skal avtales og spikres.

Spikrer 1.456 fotballkamper

Her blir det – om mulig – enda mer folksomt. Terminlistemøtet er nemlig obligatorisk for klubbene, rett og slett for at man skal få spikret alle kamptidspunkt – som i PostNord-ligaen og i Norsk Tipping-ligaen betyr intet mindre enn 1.456 fotballkamper.

Det obligatoriske gjør at NFF for de klubbene som trenger det, dekker flyreise for en person. Men klubbene stiller ofte med mer enn en person for å få med seg annen viktig informasjon og punkter som påvirker planleggingen av sesongen 2020.

Spikringen av kamper gjør at dette møtet kalles for «terminlistemøtet», men det står altså også mye annet viktig rundt sesongplanleggingen disse to dagene på nyåret.

Program

Møtet starter kl. 11.15 torsdag 9. januar og avsluttes kl. 14.00 dagen etter (fredag 10. januar). Dette vil ikke bli endret, slik at klubbene kan beregne ankomst og avreisetid.

Detaljert program for dagene vil komme og oppdateres blant annet på denne hjemmeside (https://divisjonsforeningen.no) så vi ber klubbene følge med på eventuelle justeringer på innhold.

Torsdag 9. januar er i all hovedsak satt av til DFs saker, til faglig påfyll, inspirasjon og informasjon, mens det vil bli gjennomført terminlistemøter samt noe annen infor med NFF fredag 10. januar.

Påmelding i full gang

Påmelding gjøres via denne linken: https://fotball.formstack.com/forms/seminar_med_divisjonsforeningen

Og det er det allerede mange som har gjort. Samme dag som invitasjonen gikk ut, kom påmeldingen fra over 30 av klubbenes ledere.

Siste frist for påmelding er 3. januar – men OBS! de som må fly til Gardermoen MÅ gjøre dette på eget, utsendt skjema og gjennom NFFs kontakt i Escape (camilla@escape.no) og da absolutt senest 10. desember.

NFF dekker ikke flybilletter som bestilles på andre måter. Se mer informasjon i utsendt invitasjon.

Hotell bestilles og betales direkte av den enkelte klubb. Det er reservert rom på Thon Hotel Ullevaal Stadion (telefon: 22 02 80 00), som kan bestilles av via: https://www.thonhotels.no/event/terminlistemotet-2020/ Pris per rom er kun kr 898,- Frist for bestilling her og til denne prisen er også 10. desember.

Vi ser fram til en spennende sesong og et godt samarbeid – og gleder oss til to viktige samlinger.

Invitasjonen her