Etter at vi i høst inngikk avtale med Travelnet som samarbeidspartner på flyreiser og overnatting, har både styret og flere av medlemsklubbene benyttet seg aktivt av avtalen. Siden avtalen med Busscharter gikk ut ved nyttår og ikke ble fornyet, er det nå klart at Travelnet blir Divisjonsforeningens nye samarbeidspartner også på bussreiser. Vi takker Busscharter for samarbeidet som har vært og ønsker dem lykke til videre.

Travelnet har et stort kontaktnett og samarbeider med buss selskaper landet rundt. De vil på forespørsel kunne gi tilbud på busstransport til alle våre medlemsklubber. Styret oppfordrer alle til å ta kontakt med Travelnet og be om tilbud på reiser både i regi av egen klubb og Divisjonsforeningens aktiviteter.

Vår kontaktperson Knut Grønvik hos Travelnet kan kontaktes på e-post knut@travelnet.no. Vi kan også bruke e-postadressen ordre.tt@reisevarehuset.no når reiser skal bestilles.