En fjerdedel av seriesesongen er spilt. Det får Norsk Tippings usedvanlig oppdaterte odds-setter til å analysere status. Se hva han sier om de ulike Norsk Tipping-avdelingene her.

Norsk Tipping hadde en egen facebooksending før sesongen åpnet i Norsk Tipping-ligaen. Dengang handlet det om forhåndstips og vurderinger før det braket løs. Nå, etter at rundt en fjerdedel av serien er ferdigspilt er det på tide å sjekke ut hvem som har oppfylt forventningene, hvem som har skuffet og hvem som har prestert over det man trodde på forhånd.

Sendingen gikk direkte på Norsk Tippings side her

Og det er fascinerende hvordan oppssetter Anders Rossvoll kan om dette nivået. Han kan med rette kalles breddefotballekspert, slik programleder Lars Hulleberg gjør det – og Rossvoll er en som det er vel verdt å lytte til.

Ispedd morsomme klipp, flotte mål og noen tabber – trygt ledet av programleder Lars Hulleberg fra Norsk Tippings eget studio på Hamar – så blir det en sending du altså finner i ovennevnte link.

Men vil du bare se «din» avdeling så finner du dem oppdelt her:

Sendingen om Norsk Tipping-ligaen avdeling 1

Sendingen om Norsk Tipping-ligaen avdeling 2