Serielederen i avdeling 1 skapte målfest. Toppkampen i avdeling 2 ble avgjort med en råfrekk scoring etter to kjappe hælspark. Se dem her.

Det er usedvanlig jevnt og veldig spennende i begge avdelingene i PostNord-ligaen. I avdeling 1 er intet avgjort verken med tanke på opp- eller nedrykk. I avdeling 2 trodde man Skeid hadde et grep om den direkte opprykksplassen, men etter at Hødd vant mot Oslo-laget i helgen er det fortsatt en viss spenning.

I AVDELING 2 leder Skeid fortsatt med 5 poeng, og med tre runder igjen, peker det stadig mot Tom Nordlies menn. Men Hødd fikk nytt håp, samtidig som kampen om andreplassen, som gir kvalifisering, er veldig åpen.

Det er også situasjonen rundt nedrykksstreken, der både Vidar og Stjørdals-Blink har funnet formen og gjort at det nå bare skiller tre poeng mellom fem lag – hvorav to må ned, tre overlever.

Ned må uansett Vard, som er hektet helt av i den avdelingen, og fikk beseglet sin skjebne i helgen og ikke engang i teorien kan berge plassen.

Tabellen fra PostNord-ligaen avdeling 2 her

Målshowet er satt sammen av Anders Lübeck / Geir Jone

I AVDELING 1 ble nedrykket også definitivt for Hønefoss etter helgens kamper. Men ellers er det åpent der og. Fire lag – Stabæk 2, Nybergsund, Odd 2 og Fram – kjemper for å unngå de to siste nedrykkeplassene.

Og i toppen er det altså jevnt. Raufoss og Fredrikstad vant hegge igjen i helgen og ligger best an. Men Grorud fortsetter å imponere, slo Asker nå og passerte nettopp dem. Grorud møter også Fredrikstad i sin neste hjemmekamp, og kan snyte «storklubben fra Østfold» for en av de to øverste plassene.

Tabellen fra PostNord-ligaen avdeling 1 her

Målshowet er satt sammen av Anders Lübeck / Geir Jone

Alle kampene i PostNord-ligaen sendes som kjent direkte. Lurer du på hvordan du lettest finner «rett avis» å abonnere på for å følge kampene (ett abonnement gir tilgang til alle kamper) – så har Amedia opprettet siten norgessporten.no som du kan finne den totale oversikten på her