Gjennom medlemsskapet i Divisjonsforeningen vil klubbene i PostNord- og Norsk Tipping-ligaen nå kunne få tilgang til Purehelp Pro til en meget rabattert pris – som igjen kan gi inngang til betydelig økte intekter.
Divisjonsforeningen har de siste årene hatt en fellesavtale med Purehelp som har gitt klubbene tilgang til verktøyet Purehelp Pro. De av klubbene som har brukt dette, har sett hvilket effektivt verktøy det er for både å finne, få informasjon om og ikke minst komme i kontakt med nye, potensielle partnere.

Nå har Divisjonsforeningen kommet frem til en løsning som for medlemsklubbene vil være meget, meget god. For kun 3.000 kroner pr år vil den enkelte klubb få full tilgang.

Fotballens kontaktperson i Purehelp, Thomas Andreassen, har allerede hatt mange hyggelige samtaler med klubber vedrørende fortsettelse med bruk av Purehelp Pro i 2019. Og responsen på dette tilbudet gjør oss trygge på at vi her har kommet frem til en avtale som mange takker ja til.
Det anbefaler vi også klubbene å gjøre.
Mange har altså fulgt den anbefalingen og begynner (evt fortsetter) å bruke Purehelp Pro for å finne potensielle samarbeidspartnere og sponsorer i sitt nærmiljø og sin region.

Slik ser inngangen på Purehelp Pro ut

Vi tror også et individuelt klubbabonnement, til denne rabatterte prisen, vil skape et enda større engasjement som vil utøke bruken betydelig. Det vil potensielt gi mange nye partnere til dere der ute.

Andreassen bidrar også med råd og tips både i markedsarbeidet generelt og i bruken av dataverktøyet spesielt.
Purehelp Pro er, kort fortalt, en forenkling av arbeidet med å kartlegge bedriftsmarkedet – enten delt på bransje, på geografi eller på størrelse (ansatte såvel som omsetning).
– Det ligger mye penger der ute blant små og mellomstore bedrifter som kanskje ikke så ofte får henvendelse fra klubber og idrettslag. Det finnes nemlig garantert bedrifter i deres nærhet, dere ikke engang har hørt om. Det at man også eksempelvis kan finne jubileumsbedrifter gjør at mange potensielle sponsorer har større mulighet for å bli en realitet, sier Andreassen.
Tilbudet ut til medlemsklubber av Divisjonsforeningen ser slik ut (altså en meget redusert pris)
  • Tilgang i resten av 2018 og hele 2019
  • Tilgang til Purehelp Pro
  • To brukertilganger
  • Fri kundesupport i hele avtaleperioden
  • Alt til kun kr 3000,- (spesialpris grunnet medlem av Disvisjonsforeningen)
Purehelp holdt tidligere i år et eget webinar om bruken for Divisjonsforeningens klubber. Det finner dere igjen her:
Se evt også video under om noen av funksjonene tilknyttet Purehelp Pro
De som ønsker å vite mer eller bestille – ta kontakt med Thomas Andreassen på telefon 907 07 224 eller på mail andreassen@purehelp.no.