Divisjonsforeningen har de siste årene hatt et godt samarbeid og avtale med Kleven & Kristensen, som er landets ledende advokatfirma innen idrettsjus. Avtalen med Kleven & Kristensen gir alle våre medlemsklubber fri tilgang til klubbpakka.no. Dette er et nettsted som inneholder en rekke standardavtaler og standarddokumenter skreddersydd for idrettslag, i tillegg til mye annen nyttig informasjon og idrettsjus.

Styreleder Kari Lindevik oppfordrer alle medlemsklubbene til å ta i bruk Klubbpakka.no

I tillegg inneholder Klubbpakka en rekke artikler og kommentarer til de lover og regler idrettslagene plikter å forholde seg til. Årsabonnementet for alle våre medlemsklubber er betalt av Divisjonsforeningen, og vi har et eget passord for pålogging som sendes på e-post til kontoktpersonene våre ute i medlemsklubbene. Vi vet at Klubbpakka vil gi nyttige faglige innspill og øke kvaliteten på avtalene som inngås av våre medlemsklubber. Den gir styreledere, styremedlemmer og daglige ledere trygghet i sitt daglige arbeid, sier styreleder Kari Lindevik i Divisjonsforeningen. Hun oppfordrer alle våre medlemsklubber til å ta Klubbpakka.no aktivt i bruk.