Mandag 2. påskedag sparkes årets fotballsesong i gang både i PostNord-ligaens 2 avdelinger og i Norsk Tipping-ligaens 6 avdelinger. Dette blir den første sesongen med ny seriestruktur, og vi vet at spenningen er stor rundt om i det ganske land. Det skal kjempes om viktige poeng fra første stund, og alle lagene har som mål å gjennomføre en best mulig sesong. Vi vet at flere av lagene satser hardt og i PostNord-ligaen drømmer flere om direkte opprykk eller kvalik til OBOS-ligaen. Mens andre klubber er mer nøkterne i sin målsetting, og håper å være over streken ved sesongslutt og unngå nedrykk.

Hard og målrettet jobbing foran sesongstarten

Det er blitt jobbet godt både på treningsfeltet og i klubbenes administrasjon og styrer, for å være best mulig forberedt til sesongenstarten 17. april. Divisjonsforeningen ønsker våre medlemsklubber og alle lagene i PostNord- og Norsk Tipping-ligaen lykke til med sesongen 2017. Vi håper på masse god fotball, flotte kamparrangementer, spennende kamper, fine scoringer og fair play både på og utenfor banen. Siste serierunde spilles lørdag 21. oktober, altså om drøye 6 måneder. Da har vi fasiten på sesongen 2017..