Divisjonsforeningen er interesseorganisasjonen for klubbene i PostNord-ligaen og Norsk Tipping-ligaen. Vi har i 2018 98 medlemsklubber.

Divisjonsforeningen jobber for å fremme interessene til våre medlemsklubber. Det innebærer nær og god kontakt og dialog med Norges Fotballforbunds styre og administrasjon, ligaens partnere og andre aktører som er relevante for klubbene.

Divisjonsforeningen har gode møteplasser som en av våre viktigste prioriteter. Normalt har vi fem store samlinger for alle klubbene: Terminlistemøte/fagseminar i januar, årsmøte i mars, ledersamling i juni, lederutviklingssamling i september/oktober og cupfinaleseminar i desember. Her er målet å bygge kompetanse i klubbene både gjennom gode foredragsholder, sentrale tema og god dialog mellom klubbene der deling av erfaringer og ideer står sentralt.

Divisjonsforeningens mål er å skape best mulig rammebetingelser for å drive spillerutvikling, trener- og lederutvikling og klubbutvikling hos våre medlemmer.

Divisjonsforeningen har kontorer på Ullevaal stadion, inngang F (5. etasje). Der er vi samlokalisert med de to andre klubbinteresseorganisasjonene Norsk Toppfotball og Serieforeningen for Kvinnefotball. (se kart og postadresse lenger ned)

Divisjonsforeningen signerte en samarbeidsavtale med Norges Fotballforbund i mars 2018.

Divisjonsforeningens handlingsplan for 2017-18 finnes her.

Daglig leder

Arne Knoph

ARNE KNOPH

Tlf. 97057400

arne@divisjonsforeningen.no

Divisjonsforeningens styre etter valget 2. mars

Klikk her for kontaktskjema til styret.

Postadresse:

DIVISJONSFORENINGEN